Post by terradotmali on Feb 23, 2022 4:29:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Beach War: Fight For Survival ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Beach War: Fight For Survival IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ veel edelstenen hack ▞▞▞
▞▞▞ Beach War: Fight For Survival 2022 version ▞▞▞
Eerste 15 minuten vandaag gemakkelijke gebruiksvriendelijke bediening schoppen kont plezier hebben .gemakkelijk te installeren .alle of de meeste gratis FPS-apps gespeeld .het grootste probleem dat ik tegenkom is halverwege een ronde, het zal de verbinding met de server verliezen , dus ik verlies alle punten die ik misschien heb verdiend en voor die periode verspil ik mijn gegevens tot nu toe heeft dit platform dat bravo niet goed gedaan .thx
Beach War: Fight For Survival 액션 tznz
oke
Leuk spel ik vind het leuk
Ik hou echt van de graphics en de close-up van je scopes en geluidseffecten
Middelmatig. Het is overduidelijk oneerlijk om straaljagers, raketboten en tanks, plus bazooka-troepen te werpen tegen een machinegeweer, dat slechts gedeeltelijk gratis kan worden geüpgraded. Ja, je moet je app laten verdienen, maar misschien kun je spelers laten stijgen door gewoon goed te spelen? Vooral omdat je ze toch veel advertenties laat zien?
Uitstekend spel.
Geweldig. Heel eenvoudig schiet en dood een soort spel. Zeer aangenaam
Zeer mooie game, verpest door veel te veel advertenties, het doodt elke vreugde
Het is heel verbazingwekkend en cool Het heeft een osm-look en plaatsen met wapens en munitie
Advertenties na elk niveau.. nee.
Verveeld, repareer dit spel a.u.b.
Te veel advertenties.... verwijder de advertenties
Beach War: Fight For Survival Hərəkət xpbh
Ja het klopt
Leuk maar grafisch moet een upgrade zijn
Zeer slechte besturing
Te veel advertenties
Solide actieschieter met grote wapens waardoor je moorden echt krachtig aanvoelen. De gameplay is eenvoudig maar uitdagend. Ik was verrast hoeveel ik ervan genoot, want ik verwachtte niet veel. Zeker het proberen waard. Klein bestand ook.
Op mijn Android, moeilijk te controleren wraps. Duimen nodig. Rechts/links richten moeilijk.
Net begonnen
Zeer kort spel, je kunt het in slechts 2 dagen uitspelen. Advertenties zijn te veel.
Veel te veel advertenties!
Dit is geen goede zaak, daarom is mijn spel gecrasht omdat alle missies, updates, mijn beloningen allemaal zijn voltooid en mijn niveau weer op het eerste niveau is. Waarom vernietig je admin al mijn inspanningen ?? Weer hetzelfde probleem
Stadia of honi chaiye
Best leuk en eenvoudig, maar het glitches. Ik schoot 500 kogels op een Humvee die nooit schade opliep, dus ik verloor.
Gebruikt gestolen muziek van Battlefield 5.
Geweldig spel, behalve wanneer je wapens probeert te upgraden en het zegt "Upgrade Failed", maar het kost je nog steeds je geld. En ik heb een reden waarom ik de bazooka niet kan afvuren. Als je op die knop drukt, wordt alleen het machinegeweer afgevuurd.
Beach War: Fight For Survival Ação qna
De graphics zijn acceptabel, maar kunnen beter, evenals de geluidseffecten. Zou meer realistisch klinkende geluidseffecten kunnen gebruiken. Ik zweer het, ik richt recht op de vijand, maar het vereist een voltreffer in het midden van het lichaam, anders kan de vijand niet worden gedood. Er zijn andere FPS-turret-games die veel beter zijn.
OK
Drift Max Pro - Гоночная игра مسابقه cpoc
Sahi h
Beste machinegeweerspel ooit gezien. Ik vond het geweldig om het te spelen. Het enige wat ik niet leuk vond, zijn de hoge prijzen van nieuwe apparatuur.
Nieuwe levels nodig voor dit spel